sobota, 2. april 2016

Uporaba makaronov, pa ne za kuhanje :)


Plastelin imajo otroci raje, če vanj lahko kaj zapikujejo in z različnimi predmeti delajo odtise. Pogosto se za takšno otroško dejavnost uporabljajo testenine, ki so še toliko bolj zanimive, če so barvne. Lahko bi kupili špinačne ali korenčkove, a so manj intenzivnih barv in še dražje. Ideja za obarvanje in številni načini uporabe so  lepo predstavljeni na Navihančkih.



Uporabila sem cenejše makarone in jedilno barvo. Sandra navaja dodatek vode, ki je, po mojih izkušnjah, nujna ne samo zaradi boljše razporeditve, ampak zaradi nelepljivosti. Eno serijo sem poskusila samo z barvo in so po sušenju bili zelo lepljivi!


Obarvane makarone sem ponudila za razrščanje po zbirnih posodah ustreznih barv.


Prejšnji teden sem po razvrščanju ponudila istobravne kosmate žičke, ki sem jih na koncu "zaključila" z makaronom, da že nanizani ne zdrsnejo dol. Ta aktivnost mu ni bila tako všeč...



Ta teden pa je po razvršanju dobil istobarvni plastelin, ki sva ga oblikovala v kepo. Vanjo je takoj začel pikati makarone, kasneje pa še dolge lesene palčke, na katere je nizal makarone.




Istočasno sem najmlajšemu na drugi strani ponudila kocke, ki jih je uporabljal po svoje,
največkrat pa so pristali na tleh. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar