petek, 8. april 2016

Šivanje aplikacij


Šivanje mi postaja všeč oz. hočem izpeljati nekaj svojih majhnih projektov, ki so že dolgo na seznamu stvari, ki bi jih v življanju lahko naredila. Splet in različne internetne prodajalne so polne unikatnih izdelkov, ob katerih velikokrat rečem le vau! Seveda se marsikomu zdi cena teh izdelkov (pre)velika, a ko se enkrat lotite dela in nakupa materiala, vam je že bolj jasno zakaj je tako. :) Seveda izurjene mojstrice enostavne aplikacije naredijo ekspresno hitro in natančno, mi začetniki pa se moramo kar precej potruditi. In sem se hotela, potruditi za svoja otroka, ki oba praznujeta svoj rojstni dan spomladi.

Za enostavno aplikacijo na kupljeno oblačilo potrebujemo:
- enobarvno oblačilo (v mojem primeru majčko iz Kika za 2€)
- aplikacijski papir
- različno barvno blago
- šablone za motiv
- škarje
- šivalni stroj / šivanko in sukanec

Na trši papir narišemo željen motiv in v velikosti motiva izrežemo aplikacijski papir (AP) in izbrano blago. Z likalnikom AP z grobo stranjo na blago zalikamo, nato s svinčnikom obrišemo motiv in ga izrežemo. Iz tako pripravljenega motiva odlepimo en sloj AP, tako da na blagu ostane samo plast lepila, ki omogoči lepljenje motiva na izbrano oblačilo. Ta postopek spet opravimo z likalnikom. Priporoča se še prišivanje motiva, saj s pranjem lepilo popusti. Lahko naredimo klasični šiv ob robu, tako kot sem ga jaz, ali na šivalnem stroju izberemo aplikacijski šiv.

Za našega dojenčka, ki je danes postal malček, sem naredila rojstnodnevno majčko s številko ena.


Za njegovega bratca pa sem izdelala majčko z dinozavrom, da bosta na domačem fotoshootingu usklajena. :)


Prav kmalu bom izdelala še eno majčko s številko tri! :)



2 komentarja:

  1. Odlicno si nasila aplikacije:) Ko enkrat zacnes te zasvoji, verjemi mi:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja, mislim, da to res drži. :) Po prvi majčki sem naslednji dan izdelala še eno, in zdaj komaj čakam na tretjo. ;)

      Izbriši