petek, 11. julij 2014

* Najina poroka *

Poročena sva (že) dva meseca! Stara zakonca! :) Spomini so še vedno sveži, ob slikah ponovno podoživiva res čudovit dan. Če naj verjamem Addisonu, ki pravi: Srečen zakon prinaša vse radosti... pa tudi sladkosti tega sveta, potem sem res srečka. Kot že veste, imam vse oblike sladkosti zelo rada in jih bom v zakonu imela v obilju! :P
Poroko sem načrtovala kar nekaj mesecev, lepo počasi in brez stresa. Hotela sem rahel pridih vintage, sicer pa preprosto poroko z nekaj "naredi sam" detajli. Zelo pomembna se mi zdi glasba na uradnih delih, zato sva tu dala večji poudarek - na civilni je pela Maja Založnik, na cerkveni poroki pa vokalna skupina Vocabella. Za zvoke harmonike je po civilnem obredu poskrbel Matej Banovšek, na zabavi pa je  glasbo vrtel DJ iz ekipe TopDJ. Penzion Kračun Loče in Bens Wedding so poskrbeli za odlično hrano, okrasili torto (banner - napis na palčki sem naredila sama) in pripravili prostor.  Benjamin Kračun res zna prisluhnit željam in se max potrudi tudi za detajle. Res priporočam! :)
Za cvetje sem poskrbela sama. Nageljne, frezije, ranunkule in šlajer sem kupila na tržinici v Ljubljani. Bilo je občutno ceneje kot v kaki cvetličarni, jih je pa bilo treba it dan pred poroko v Lj iskat... Za okrasitev klopi v cerkvi sem naredila tulce iz žakljev, čipke in gumbov, napolnili pa smo jih z ivanjščicami in travo. Mojca K. mi je naredila čudovit šopek, mali aranžma za civilni obred in vazice za v gostišče. 
Naredila sem photobooth pripomočke; brke in klobuke sem v pdf obliki dobila na spletu, napise pa sem sama oblikovala v wordu. Sledilo je dolgotrajno rezanje in lepljenje na ražnjič palčke :) 
Sama sem naredila darila za svate - čemažev pesto.
Broške sem oblikovala sama, izdelal jih je MCDD.
Za tiskovine sem idejno poskrbela sama, sam tisk pa mi je uredila Katja v Eurografu.
Za vse trajne spomine sta bila zadolžena Boris Klavžar in Mojca Valenčak - Fotografiraj.se, ki sta nama naredila čudovite fotografije na zabavnem fotoshootingu v Žički kartuziji, z nama pa sta bila itak cel dan in pol noči in non stop škrcala. :) Totalno obvladata, a ne? :)
Detajli so pomembni, čeprav majhni, se splača za njih potrudit. Nekaj jih je tu...


ZA VEDNO!
Frizura frizerstvo Mihaela, make up Anja Skok
"Tenis poroka", ki mi jo je na skrivaj pripravil mož
Med ustvarjanjem tulčkov za v cerkev
 
Vino Vinske kleti Prus
Popsi Polonine sladke skrivnosti, mamine kučme
Photo booth in kotiček za otroke
Hvala svatom! Brez njih najin dan ne bi bil tako pravljičen.

Preberite še objavo "Popolna poroka po moje"

4 komentarji: