sreda, 13. maj 2015

Prenosna mini kuhinja

Kuhanje je strast našega malčka. Takoj, ko grem za kuhinjski pult, si podstavi stol in se mi pridruži. Pomaga pri mešanju, dodajanju sestavin, rezanju mehkih živil, pospravljanju odpadkov, pomivanju posode, zlaganju že pomite posode, včasih pa se loti tudi dela po svoje :) - polivanje vode po pultu, igranje s pokrovkami (činele), spraznjevanje predalov... in še kaj drugega ušpiči.

Za male navdušene kuharje lahko kupimo najrazličnejše kuhinje, pripomočke in hrano. Če imamo čas in voljo, pa lahko nekaj stvari naredimo sami. Moj prvotni načrt je bil, da bom staro nočno omarico spremenila v kuhinjo oz. štedilnik, zdaj pa sem se odločila za miniaturo.


Idejo sem dobila, ko je bonboniera šla h koncu :) Torej, osnova je prazna škatla od bonboniere, ovojni papir, CD-ji oz. zgoščenke in lepilo.


Za gumbe štedilnika sem uporabila penasti tulec, ki sem ga prešila - spodaj gumb, ki sem ga prilepila in zgoraj večjo perlo. Tako sem dosegla, da se gumb vrti.


Malček je nad svojo novo igračo navdušen.Kar naprej imamo na jedilniku jajca na oko in krompirček. :D




Predlogi:
-za mini kuhinjo lahko uporabite tudi manjši embalažni karton
- namesto zgoščenk lahko plošče kar narišete
- za večjo kuhinjo lahko uporabite nočno omarico, stol ali kakšno (staro) omaro
- naredite luknjo in vanjo vstavite plastično posodo, ki služi za umivalnik
- veseli bodo pečice
- na večjo kuhinjo pritrdite obešalnik za krpe
-in še več predlogov ponuja splet


2 komentarja:

  1. Fajn si tole naštudirala! Zdej sam glej, da se ne boš jajc in krompirčka prehitr prenajedla ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imamo višek te hrane, le pridI na pojedino! ;)

    OdgovoriIzbriši