sreda, 13. maj 2015

Bananina torta in mini knjiga

Upihnili smo že drugo svečko! Vse najboljše, sonček moj!
Za prvo praznovanje sem naredila bananino torto, ki sem jo že v otroštvu imela zelo rada. Predvidevala sem, da bo tudi malčku všeč, saj banane obožuje.
Na internetu nisem našla čisto zadovoljivega recepta, poleg tega pa sem hotela še porabiti mascarpone. Kombinirala sem recepte in malo improvizirala.

Biskvit je v osnovi po receptu, ki res ne zataji. Uporabila sem:
  • 4 jajca
  • 210 g sladkorja
  • 210 g bele moke
  • dobro polovico pecilnega praška
  • žličko grenkega kakava
  • 1,5 dl mleka
  • 2 žlici olja
  • maslo za namastitev pekača
Jajca ločimo, vse zmiksamo in na koncu vmešamo sneg. Pečemo na 180 stopinj približno 35 minut.
Še topel biskvit prerežemo.

Bananina krema
  • 4 banane
  • 400 ml sladke smetane
  • vrečka želatina fix
Banane s paličnim zmiksamo in jih dodamo v stepeno smetano z želatino.

Čokoladna krema
  • mascarpone 
  • čokolada (pol jedilne in pol noisette)
Čokolado stopimo in zmešamo z mascarpone sirom.

Sledi `sestavljanje` torte. Biskvite malo namočimo z vodo, lahko jo malo sladkano ali dodamo nekaj  ruma, da dobimo prijetno aromo (če gre za otroško torto, ne pretiravajmo oz. rum izpustimo!). Poljubno namažemo plasti, odvisno tudi od količne posamezne kreme. V eno plast sem položila še na kolobarje narezane banene. Prvotni načrt je bil, da bom torto oblila s čololado. Ker pa mi je ostalo veliko bananine kreme, sem vanjo vmešala nekaj stopljene čokolade in dobila zelo dobro kremo, s katero sem namazala celo torto. To je bila dobra odločitev, saj je bila zelo dobra.
Okrasila sem jo zelo na hitro in preprosto. Kolobarje banane sem postavila v obliko številke dve.


Del darila je bila majhna knjiga, ki se jo je slavljenec zelo razveselil. Na trši papir sem dala natisnit barvne sličice, jih izrezala in liste zašila z nitjo (boljše kot sponke).



Ni komentarjev:

Objavite komentar