petek, 15. maj 2015

Ko se mlajši bratec doji, starejši...

 
Kako zaposlite starejšega otroka, medtem ko dojite dojenčka?
 Našega malčka uspem precej uspešno zaposliti, največkrat na kavču poleg mojega počivalnika ali na tleh pred počivalnikom. 

Najpogosteje gleda(va) knjige in se pogovarjava ob slikah. Knjige z zavihki in potipanke so mu zelo zanimive, najraje ima vsebine na temo živali in avtomobilov. 


Dobra aktivnost so sestavljanke. Lesene kocke s šestimi slikami živali so zelo priljubljene. Vsako uspešno sestavljeno žival opiševa, imitirava njeno oglašanje in zapojeva pesmico o njej (npr. Hi konjiček - KLIK).


Odlično se obnese tudi vstavljanka z magnetom. 


Za kratek čas je zanimiva tudi lesena natikanka.
 

Za daljši čas pa ga zaposli sestavljanka iz kolesc, ki jo uporablja na več načinov. Ena od možnih aktivnosti, ki krepi fino motoriko, je vstavljanje kolesc skozi ozko odprtino (pokrovčku od skute sem naredila zarezo).
 

Z nizanjem ščipalk ga tudi zaposlim, hkrati pa krepi še svojo motoriko.

Na tleh se zelo rad igra z avtomobilčki, ki jih spušča po stezi. To je precej glasna dejavnost, ki pa k sreči bratca ne moti! :) 


To je le nekaj dejavnosti, ki so enostavne, čiste, dokaj tihe, ne potrebujejo mojega fizičnega vključevanja in malčka zanimajo.

2 komentarja:

  1. Tudi pri nas je bilo tako, da je takrat najraje bral. No, največkrat sem mu brala jaz.:) Na eni strani v naročju on, na drugi ona. Ni lepšega in še poveže te z obema otrokoma. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz imam včasih oba v naročju, upam, da bo počivalnik zdržal vso težo :D

    OdgovoriIzbriši