nedelja, 23. februar 2014

Izgubljen / najden?

Dva dni sem bila brez fotoaparata. Bil je izgubljen. Prepričana sem bila, da za vedno. Preiskala sem vse možne lokacije v stanovanju, poklicala ljudi, ki bi ga lahko videli, a brez uspeha. Vse kar sem se še spomnila, je bilo vstavljanje v etui, potem pa tema. V mislih sem se že poslovila od njega in bilo mi je hudo, saj je ujel veliko lepih trenutkov in jih naredil trajne, z njim sem vstopila v projekt 365 dni v fotografiji, navsezadnje pa je škoda tudi iz finančnega vidika... Skratka, da ne bom predolga... včeraj oz. danes ponoči sem ga vendarle našla!! V košu za umazano perilo! Naj omenim, da sem pred tem že pogledala tudi v taisti koš, a očitno premalo pod cotami... Res sem srečna! In projekt se (z zamudo) lahko nadaljuje! :)

4 komentarji:

  1. Hihihihi...no vidiš...je kriv Ažbe? :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali ga je Ažbe skril in ti malo ponagajal? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Si predstavljaš, da bi ga dala prat? :S

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da sem kriva kar sama, ker še ne doseže v koš :) To bo večna uganka, kako se je znašel na tako neprimernem in neuglednem mestu :) Joj, pranje mu pa ne bi ravno ugajalo! Ubogi fotič, že tako je mogel dva dni ležat v smradu, potem pa še voda... ne bi preživel! :D

    OdgovoriIzbriši