sobota, 15. julij 2017

Penasta guma - moosgummi


Skoraj prepričana sem, da ste v rokah že imeli ali uporabljate penasto gumo, 
ki je pogosta med ustvarjalnim materialom in dekorativnimi izdelki.
Kupite lahko že izrezane motive (npr. rožice, črke, številke, ... v Tediju) ali pa A4 pole penaste gume, ki jo sami poljubno izrežete. Tudi te lahko kupite v Tediju (v paketih) ali posamezne v Artu in podobnih trgovinah.

Mi jih že dolgo uporabljamo kot:

* ribice in druge morske živali, ki služijo igri v domači kadi ali lovljenju z mrežo v morju. 
Otrokom je kopanje izredno všeč, TU je dokaz. :) 


* iste ribice lahko z dodatkom navadnih sponk in palice z magnetom uporabimo za družabno igro za dva. Na izrezane motive zapišemo številke in zmaga tisti, ki ima skupno večje število ulova. Takšna igra je primerna za darilo (mi smo jo podarili dvoletniku).


* štampiljke iz plutovinastih zamaškov in penaste gume
Izberemo plutovinaste zamaške šampanjca, ki so večji - široka ´glava´ za boljši prijem, in velika spodnja površina, na katero prilepimo izrezan motiv iz penaste gume. Takšne štampiljke so trajne in res zelo uporabne.


* domišljijsko sestavljanje likov
Izrežemo osnovne like ali poljubne oblike, ki jih otroci sestavljajo. Jaz sem za to uporabila kar obrezke, ki so nastali pri oblikovanju vozil



Ni komentarjev:

Objavite komentar