torek, 11. julij 2017

BubbleBum - napihljiv sedež za otroke


Naš štiriletnik je pri novih stvareh sprva previden in kar malo nezaupljiv - raje sploh ne povem, kako izgleda oblačenje novih kavbojk in čevljev, ko pa mu postanejo všeč, jih ne sleče več. :) In isto se sedaj dogaja z novim BubbleBum sedežem, ki bo očitno počasi že zamenjal velik otroški avtosedež.
BubbleBum je napihljiv sedež za otroke, pravzaprav jahač, ki poskrbi za varnost, udobje in praktičnost
Je prenosen in zložljiv sedež in je nepogrešljiv na potovanjih v najetih avtomobilih, taksijih, za vsakdanjo uporabo ali za takrat, ko gre v vrtec otroka iskat babica s svojim avtomobilom ali ko bo vnučka nekaj dni imela na počitnicah. 
Skoraj prepričana sem, da imate pomisleke `jahač in še napihljiv?`. Tudi sama sem jih imela. :)  
Preden mi je BubbleBum poslal izdelek, sem imela konkretna vprašanja, 
na katera sem dobila odgovore s preizkušanjem.

* Je varen?
Sedež je narejen po standardu ECE R44.04. Uporablja se s tritočkovnim avtomobilskim varnostnim pasom. 
Sedež ima na obeh straneh zaponki, skozi kateri vpnemo varnostni pas
da ta poteka pravilno čez otrokovo naročje (in ne po sredini trebuha).



* BubbleBum napihnljiv sedež oz. vsi jahači so namenjeni otrokom starejšim od štirih let. Kaj če je otrok premajhen in bo avtomobilski varnostni pas imel napet čez vrat?
Pravilno je seveda čez ramenski del in otroka ne sme zategovati pri vratu! 
Zato ima BubleBum sedež poseben trak z zaponko, ki regulira namestitev ramenskega dela varnostnega pasa.


* Bom lahko napihnila sedež?
Vprašanje se mi je pojavilo na podlagi izkušnje pri napihovanju žog in drugih napihljivih igrač, kjer vedno uide nekaj zraka in ni dobro napihnjeno. Ta napihljiv sedež ima poseben vrtljiv ventilček, ki ga enostavno zapremo, 
ko smo sedež dovolj napihnili.

* Bom sedež znala pravilno namestiti?
Priložena so zelo jasna navodila, opisna in slikovna. Na njihovi strani pa je zelo nazoren in pregleden video posnetek, ki ga prilepim kar sem, ker sami pri oblikovanju filmčkov nismo tako dobri. :)




Po večkratni uporabi sedeža sem prišla še do nekaj pozitivnih ugotovitev, 
zaradi katerih priporočam nakup BubbleBum sedeža:
* pospravimo ga v priloženo raztegljivo vrečko
* tako pospravljen je lahek in zavzame malo prostora v naši torbici, pod sedežem avtomobila
* površina sedeža je mehka in udobna, čistimo pa jo lahko z vlažno krpo
* na voljo je v dveh barvah - vijolični in črni
* cena je povsem primerna in dostopna

Naše testiranje in objava je nastala v sodelovanju s podjetjem BubbleBum
ki skrbi za varno in zabavno potovanje vaših malčkov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar