sreda, 28. december 2016

Recikliramo darilne vrečke


Del praznikov je za nami, dva dobra decembrska moža sta že nosila darila, ki so morda bila podarjena v darilnih vrečkah. Nekateri jih shranijo za naslednja obdarovanja, nekaj jih konča v smeteh, kakšno z lepim motivom pa lahko recikliramo! In naredimo novo darilo za otroke.:) Vrečke so plastificirane, nekoliko trše in z lepimi motivi močnih barv, uporabimo jih! 
+ še en predlog za recikliranje: koledarji za skoraj izteklo leto imajo vsaj en trd list, ki ga lahko uporabimo! ;) 

Naredila sem dve sestavljanki. 



Potrebujemo:
- izbrano darilno vrečko
- trši karton (hrbet starega koledarja)
- lepilo
- škarje


Uporabila sem obe (različni) strani darilne vrečke. Na karton sem ju prilepila z lepilom v stiku - natančno namažemo celotno površino, da kasneje posamezni koščki ne bodo ´cveteli´. Karton sem razrezala na približno enake koščke, pri tem pa sem si pomagala s sponkami. 
Lahko pa naredimo čisto asimetrične kose in naredimo sestavljanko še bolj posebno (in zahtevno).
Sestavljanko lahko naredimo enostransko, odvisno od motiva in starosti otroka.








Ni komentarjev:

Objavite komentar