sreda, 6. julij 2016

Štejemo do 5


Zobanje češenj
Sladkanje s sočnimi lubenicami
Zbiranje semen lubenice
Štampiljkanje
Barvanje 
Štetje

= današnja igra `Štejemo do pet`.


Na risalni list sem narisala razpredelnico s petimi vrsticami in tremi stolpci. V prvi stolpec sem z debelim flomastrom narisala številke od 1 do 5. 

*štejemo s češnjami
V naslednji stolpec poleg številke sem narisala ustrezno število stebel za češnje. Malčku sem ponudila plutovinast zamašek in domača blazinico za štampiljke (pokrovček od kozarca + kuhinjska gobica + malo razredčena tempera). K vsakemu steblu je odtisnil češnjo.
V tretji prazen stolpec je razporedil ustrezno število pravih češenj. Morala sem paziti, da jih ni pojedel, še preden je prišel do konca igre. :)


*štejemo z lubenicami
V tretji stolpec sem v vsak kvadratek narisala obris lubenice in prvo rahlo pobarvala, da je bila za vzorec. 
Ostale lubenice je pobarval malček. 


Za malico smo pojedli zelo sladko lubenico, shranili njena semena, jih sprali in osušili. 
Po kosilu je k lubenicam dodal ustrezno število semen.


Štetje z lubenicami oz. s semeni lahko ponavljamo večkrat, 
češnje pa znova samo štejemo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar