petek, 22. januar 2016

Majhne luknjice za zobotrebce

Embalažo cedevite hranim že od poletja, ker sem bila prepričana, da jo bom enkrat rabila! :) Pred dnevi sem se na hitro odločila, da bo namenjena za vstavljanje predmetov, s čemer urimo fino motoriko. Najprej sem pomislila na puhke - cofke, ki bi jih malček vtikal skozi že izdelano odprtino embalaže. To izvedbo sem opustila, ker se mi zdi prelahka in puhke uporablja že za več drugih dejavnosti. Izbrala sem zobotrebce in majhne luknjice, ki sem jih v pokrov naredila z žebljem. Malček je zelo zbrano in zavzeto v cedevitin lonček pospravil prav vse zobotrebce. Poskusil je različne tehnike: z eno roko je držal embalažo, preveril je vstavljanje več zobotrebcev hkrati ali v eni roki držal zobotrebce in z drugo vstavljal.



 Lahko vstavljate tudi v embalažo od začimb, ki že imajo izdelane luknjice. Lahko uporabite embalažo baby pudra. Ali pa preprosto naluknjate katerokoli embalažo. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar