nedelja, 10. januar 2016

Goki lunica ravnotežja + razširjena igra

Za praznike smo dobili še eno igro, ki sem ji tudi spremenila oz. dodala navodila. :)


Goki lunica ravnotežja je namenjena otrokom starejšim od štirih let, za 1 - 3 igralce. S priloženo kocko izberemo barvo valjčka, ki ga moramo previdno postaviti na lunico, da ne zdrsne dol. Malčku ta prvotna igra ni bila zanimiva, kocko meče nerodno, valjčki mu hitro zdrsnejo iz lunice in obupa .:)

Zato sem naredila dve plošči - dve novi igri, ki sta namenjeni:
- prepoznavanju barv
- prepoznavanju velikosti
- fini motoriki (postavitev točno na krog in postavitev v stolp).

Na prvo ploščo sem obrisala vse krogce, od največjega do najmanjšega, v vsako vrsto po eno barvo. Na koncu vrste sem narisala še tipičen predmet v tej barvi. 
Malčkova naloga je bila iz škatle vzeti po en valjček in ga postaviti na ustrezen krogec. Hkrati sva ponovila in utrjevala barve.


Na drugo stran sem narisala v vsaki barvi večji krog. 
Malčkova naloga je sestaviti ustrezne barvne stolpe.



Tudi v to razširjeno igro lahko vključimo kocko, kjer barvna kocka določi valjček, 
ki ga moramo postaviti na polje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar