nedelja, 4. januar 2015

Senzorična škatla - BARVE - modra

Včeraj sem poskrbela, da je malček, poleg rumene in rdeče, v senzorični škatli spoznal še modro barvo. Tokrat je moder škaf ustrezal temi :). Dodala sem nekaj že poznanih modrih predmetov, ki jih je opazoval in polnil luknje z rižem.


Čez nekaj časa, ko sem šla v drugo sobo, me je na tleh čakalo presnečenje. Riža ni bilo več v škafu! Pa sva naredila novo aktivnost! Z rokami, nato pa z žličko je riž pospravljal v škatlo in se pri tem zamotil veliko časa. Seveda ni vsega pospravil, ker ga je vmes znova in znov spet raztresel. Mu je pa bil riž raztresen po tleh bolj zanimiv kot v škafu! :)


In res je užival, zato sem mu pustila. Nikar se ne ustrašite, če se pri aktivnosti zgodi manjši kaos. Razumljivo je, da so še nerodni in da poskušajo še kaj novega. Če znamo iz tega potegniti nekaj dobrega in ga naučiti kaos pospraviti, potem smo na dobri poti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar