torek, 20. januar 2015

Predstava z naprstnimi lutkami

"Ni ni", "ku ku". Ta igra skrivanja in odrivanja je otrokom zelo zanimiva. Zato sem tudi to vključila v mini predstavo z naprstnimi lutkami.


Preproste lutke živali sem kupila v Ikei, za sceno pa sem uporabila embalažni papir polic iz iste trgovine. Za risanje je bil ta karton zelo primeren, saj je na eni strani bel.


S škarjami in olfa nožem sem izrezala nekaj oken in vrata (za " ku ku" :)), na eno okno prilepila zaveso, sceno pa sem porisala kar z navadnimi barvicami.


Naredila sem preproste nogice - stojalo, ki bo mini gledališče držalo pokonci.


"Potrkaj na vrata in poglej, kdo ti bo prišel odpret!"


"Pokliči živali in prišle te bodo pozdravit na balkon!"


"Skozi okno pokukajo, kdo je prišel v zoo hiško."



Ni komentarjev:

Objavite komentar