ponedeljek, 18. december 2017

Božične voščilnice z bubble painting


Pri otroškem soustvarjanju božičnih voščilnic poskušam izbrati kakšno novo tehniko in vključiti več različnih dejavnosti (barvanje, rezanje, lepljenje, ...) 

Za letošnje voščilnice sem izbrala bubble painting - barvanje z mehurčki. 
Otroka sta v toplejših mesecih res veliko pihala milne mehurčke, v hladnejših mesecih pa na to kar pozabim. In lahko si predstavljate, kako navdušena sta bila nad izdelavo mehurčkov!


Za to tehniko barvanja papirja z mehurčki potrebujete:
- malo vode, 
- barvo (tempero, akrilne barve, jedilno barvo, *naredite kar koncentrirano mešanico, ker pena dobi le del barve), 
-nekaj kapljic detergenta, 
- slamice,
- risalni list, šeleshamer papir (mora biti malo debelejši).

S pihanjem ustvarimo peno, ki jo ali pokrijemo z listom ali pa jo z listom ´prerežemo´ in tako prenesemo na list.
Mehurčke lahko popokamo ali pustimo, da popokajo sami.
Namig: dajte en lonček z vodo in najprej dodajte eno barvo in naredite mehurčke, nato dodate drugo in pri tem naredite še zanimiv poskus mešanja barv. :)





Pustite, da se listi posušijo, nato pa izrežete poljubne motive. Odločila sem za tipične bučke, smreke, nogavico, rokavico in zvonec. Starejšemu sem iz kartona izrezala šablono, po kateri je naredil obris in ga nato izrezal. 
Izbrane motive nalepimo na osnovo za čestitke in poljubno okrasimo (s pisalom naredimo napise, z  bleščicami, ...). Nekaj motivov in napise sem izdelala sama, ker me preveč srbijo prsti, da bi samo gledala. :D 





Lahko se poigramo tudi s slikovnim voščilom. :D


Arhiv naših voščilnic pa najdete TU.

Sledite mi na fb Iz malega zraste veliko. 


2 komentarja:

  1. O, tole pa zgleda zabavno! :) In zelo lepe voščilnice ste izdelali!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Res je zabavno! Poskusite, če še niste! ;)

      Izbriši