nedelja, 18. junij 2017

Štajerska sivka


Se spomnite, da sem že pisala o tem, da mi je sivka všeč? 
TU najdete nasvet za preprosto dekoracijo.  
Moram priznati, da me vonj sivke v večini primerov navduši, ob slabem razpoloženju pa me njena močna eterika moti. Ni čudno, da odganja komarje in molje. :)

Ta vikend je v Staršah v severovzhodnem delu Dravskega polja potekal Praznik sivke in za obisk imate čas še naslednji vikend. Obisk je brezplačen, nekaj delavnic je plačljivih, izdelki lokalnih ponudnikov pa imajo normalne cene. 



Nujno s seboj vzemite fotoaparat oz. telefon, saj je sivka zelo fotogenična, s pomočjo že postavljenih posebnih fotografskih panojev pa boste ustvarili slike ´razglednice Provanse´ = razglednice Štajerske sivke. :) 




Otrokom je všeč sprehod med vrstami vijoličnih preprog, navdušeni so nad senenimi strukturami živali, radi poskusijo različne kulinarične dobrote in lahko pomagajo izdelati sivkin venček. Nekoliko večji otroci ga pletejo sami, naš je npr. meni podajal po tri vejice, mlajši pa se (hvala bogu :)) tačas zaposlil z gledanjem vrtnarske revije. :)










Ustavili smo se še na Letališču Maribor, ki pa žal ni imel gostega letalskega prometa. Vzletelo je le nekaj vlečnih letal z jadrilicami. V sprejemni avli potniškega terminala je obešeno staro letalo, ki pa je starejšega presenetilo. Na vrhu je restavracija/bar z veliko razgledno ploščadjo obrnjeno seveda na (prazne) pristajalne steze. Če hočem naslednjič izpolniti obljubo otrokom, jih moram peljati na letališče v Ljubljano. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar