ponedeljek, 19. september 2016

Homemade Montessori škatla z žogico


Dolgo sem imela v načrtu izdelavo še ene `ponarejene` Montessori igrače, meseci pa tečejo in najmlajši je star že precej čez eno leto. :) Vseeno sem izdelala to igračo, čeprav je primerna že za 9+ mesece. 
Gre za škatlo z luknjo in podstavkom, s katero otrok ugotavlja stalnost predmeta - žogica izgine in se kmalu spet pojavi. Hkrati s to igro razvija fino motoriko in koordinacijo oko - roka.


Uporabila sem manjšo kartonsko škatlo z enodelnim pokrovom,


ji na eni strani pokrova naredila luknjo v širini ping pong žogice in v isti velikosti še luknjo za izhod žogice. 
Za preprečitev zatikanja žogice sem ob strani zalepila oviri

 

Namesto klančine v notranjosti škatle (ker se le tako lahko žoga skotali), sem pod škatlo nalepila leseno kljukico - tako škatla visi. 


Škatlo lahko pobarvate, porišete ali oblepite z washi selotejpom.


Zabavno je bilo obema otrokoma.



* Za to igračo sem uporabila (odpadno) kartonsko škatlo, ping pong žogice (Decathlon, 6 kosov, 1€), vroče lepilo, leseno kljukico, washi selotejp = skupaj ~ 2 €
* Lahko kupite leseno različico, na Amazonu sem jih pri iskanju slike zasledila za nekaj čez 20€.


Ni komentarjev:

Objavite komentar