sobota, 5. december 2015

Advent #4 - božično žito

Eden od tradicionalnih datumov za sejanje božičnega žita je 4. 12., 
ko goduje sv. Barbara.
Priporočeno je vzeti bolj plitek lonec, ki mora imeti na dnu luknje, da voda ne zastaja. Vzela sem nizek lonec ekološkega jogurta, ki sem ga z žebljem naluknjala, zunanjost pa sem prelepila z nalepko, ki ji je malček izsekal angelčke.


Lonček sem skoraj do vrha napolnila z zemljo, ki jo je bilo potrebno namočiti. To je storil malček z merilno žličko - zelo priporočjivo, da ne zalije preveč, da ne polije, da lahko zalije enakomerno.


Ponujeno seme je razporedil po zemlji. Na koncu sva s preostankom substrata na tanko prekrila semena in še čisto malo zalila.


Lonček sem postavila na okensko polico in v naslednjih dneh bo malčkova naloga opazovanje rasti in zalivanje.

Ta naloga je dobra iz več vidikov:
- skrb za rastline
- fina motorika pri sejanju
- fina motorika in previdnost pri zalivanju
- spodbujanje senzorike - različne strukture (substrat - najprej suh, po zalivanju moker, voda, seme)
- opazovanje rasti

Ni komentarjev:

Objavite komentar