ponedeljek, 30. november 2015

Adventni koledar


Letos prvič nimamo samo kupljenega čokoladnega adventnega koledarja. :) Malček je že dovolj velik, da bo naloge razumel in jih znal izpeljati. Naloge so preproste (izdelava voščilnic, peka piškotov, hranjenje zunanjih ptic, ...), klasične (sejanje božičnega žita, nabiranje mahu, postavitev božičnega drevesa, ...) in nekaj fleksibilnih - glede na vreme, razpoložljiv čas in program dogodkov (ogled velikega mesta, izgradnja snežaka, otroška zabavna prireditev).
Blizu mi je naravna dekoracija, zato je tudi adventni koledar precej natur. :)


Pri okraševanju papirja za vrečke sem imela pomoč. Izbrala sem dva motiva: sneg je malček naredil s temparami in palčkami za ušesa, zvezdice pa je natisnil z domačimi štampiljkami. (kako se naredijo, si poglejtu TUKAJ). Papir sem razrezala na različno velike kose in jih zalepila v obliko vrečke.



Številke dnevov sem napisala, na krogce - nalepke, ki jih je malček poljubno lepil na trši karton. S selotejpom sem na zadnjo stran krogcev prilepila rafijo.


Leskove veje za ogrodje mi je priskrbela sestra, hvala! :) Postavila sem jih v trikotnik, na stikih zabila žeblje in dobila obliko smreke. Čez daljši stranici sem napela rafijo. Na trši karton sem narisala zvezdo in napis. Sledilo je polnjenej vrečk (v vsako sem dala listek z nalogo, kak pripomoček, tu in tam majhno sladkarijo, avtomobilček, žito, sončnice...) in nato obešanje s kljukicami.






Če bom uspela, bom ažurno objavljala odvijanje našega adventnega koledarja. 
Spremljajte nas! :)

 In ujemite čar adventnega časa!

***

2 komentarja:

  1. Super koledar, tudi meni je zelo všeč natur in imamo tudi pri nas v podobnih barvah:) Bomo spremljali aktivnosti in sigurno kakšno "ukradli".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super koledar imate! In veliko aktivnosti imamo podobnih :) Izdelovanje lantern pride kmalu na vrsto :) Morda se vidimo v Ljubljani! ;)

      Izbriši