petek, 24. julij 2015

Otokomania - kako porabiti sličice


Zbirate sličice Otokomanie, ste že napolnili album, imate odvečne sličice ali pa se vam kje v stanovanju valja kakšen paketek teh sličic? :) Če ste na katero od vprašanj odgovorili pritrdilno, imam predlog - nikar sličic ne vrzite proč, lahko jih koristno uporabite za svoje otroke!

Na trši papir, ki mi ga je podarila "Barbi kvačka", sem nalepila izbrane sličice. S škarjami sem jih obrezala in dobila trde sličice, ki so namenjene za 3 igre:



1. Sestavljanje živali
Sličice sem prerezala na pol, malčkova naloga je sestavljanje. Lahko jih razrežete tudi na 4 enake dele ali celo neenake dele. Morda za začetek naredite lažjo različico z dvema deloma, razrežete jih tako lahko še kasneje! :)




2. Razvrščanje
Izbrala sem dve veliki kategoriji: ribe in ptice. Ptice imajo še podkategorije: v letu, sedeče na veji in sedeče na tleh.


3. Spomin
Klasična igra, ki jo z manjšimi otroki igramo odprto - med vsemi odkritimi sličicam iščejo pare oz. iste sličice. 


* S tršimi sličicami se otroci lažje igrajo in jih tudi manj poškodujejo. Kot trši papir lahko uporabimo kar embalažni karton oblačil (npr. paketi majčk v Lidlu :))
* Za manjše otroke izberite lepe in jasne slike.
* Podobno bi lahko naredili tudi s kakšnimi slikami iz revij, vendar je z nalepkami mnogo enostavnejše!
 

4 komentarji:

  1. Mi sličice porabino za plakate v šoli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi fajn ideja, če so le dovolj velike za plakate!

      Izbriši
  2. Uau kakšne odlične ideje, hvala! Tole bova tudi midve z veseljem uporabili. Sem si že "rezervirala" odvečne sličice pri sorodnikih! ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Le dobro izkoristita "rezervacijo". :) Mislim, da jih v trgovinah več ne delijo, a se zagovoto še najdejo v skoraj vsakem domu! :D

      Izbriši