torek, 10. februar 2015

Srčki z bleščicami

Valentinovo se bliža, zato imamo dejavnosti tudi na temo ljubezni. Za otroke je najbolj prepoznaven motiv ljubezni srce. Izdelali smo jih iz modelirne mase in okrasili z bleščicmi. Končni izdelek se mi zdi prav simpatičen!

Izbrala sem modelirno maso Fimo, ki je veliko bolj mehka kot navadna Das masa. Odprto imam že od poroke, ker sem izdelovala krožnik za prstana in se zalepljena in v vrečki ni čisto nič osušila (z das se mi je to zgodilo v veliko krajšem času!). 
Potrebovala sem še modelirko, šablone, valjar in bleščice.


Medtem ko sem valjala maso in oblikovala srčke, sta malček in ati ogrevala prstke s plastelinom. :)


Na gladko podlogo (pogrinjek) sem jima položila izrezano srce, na katerega je malček pritiskal bleščice.


Vsako srce sem po končanem okraševanju še malo povaljala, da so se bleščice dobro vtisnile v maso. S slamico sem naredilo luknjico, da bomo srce lahko tudi obesili.


Sledilo je sušenje na zraku. In danes nizanje rafije. Končano. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar