sobota, 15. november 2014

Iskanje gumbov v peni

Pri nekaterih blogerkah sem videla, kako zabavajo se otroci z brivsko peno. Odziv našega malčka sem morala preveriti!
Njegovo mizo sem preventivno odmaknila od stene in mizo pokrila z brisačo. V pekač sem nabrizgala "duhce", ki jih je najprej samo nemo opazoval. :)


Kmalu si je upal z rokami v peno in zabava se je pričela.... Risanje po peni, mečkanje, opazovanje penastih rok, poskušanje nesti v usta (kljub opozorilom mu je 1x uspelo malo oblizniti in je ugotovil, da ni dobro :)).


Za ohranjanje koncentracije sem morala narediti nadgradnjo. Z gumbi. Velike gumbe, ki jih ima sicer za razvrščanje, sem skrila v peno in on jih je iskal. Zanimivo se mu je zdelo, ko se mu je gumb "prilepil" na roko in ni hotel dol.


Za konec sem mu dodala še merilno žličko.


Kako dolgo so vaši otroci zaiteresirani za to dejavnost?

Ni komentarjev:

Objavite komentar