sreda, 2. april 2014

2.4. #tu stojim

Danes je bil poseben dan, saj je ena moja baba doktorirala! Čestitke! Čist sem ponosna. :) Dan D se je zgodil v Ljubljani. Po dolgem času sem se čisto turistično sprehodila po centru. In tu stojim, kje je to? Ni težko :)


In razširjam objavo iz projekta... 
Kot že rečeno sem po študiju v Ljubljani le še občasno in vedno kaj zanimivega opazim. Če se spomnim tudi fotografiram in takrat se počutim kot gruča kitajskih turistov :) Po dolgem času sem prehodila Trubarjevo ulico, polno simpatičnih butikov in kafičev. Pokukala sem tudi v najbolj cute trgovinico Šivilja in the house.


Pogled v nebo popestrijo posebne dežnik ulične svetilke. Zanimivo. Ob tem sem se spomnila oddaje, v kateri je bila gostja edina dežnikarica v Ljubljani. Škoda, da takšne obrti izginjajo.


In kaj vi naredite, ko so čevlji preveč "pošvedrani"? V Ljubljani jih obesijo na štrik in visijo nad ulico. 

Sledil je najboljši sladoled v Cacao in sprehod čez mesarski most. 
Ključavnic je pa res veliko, pa ne samo ključavnic, tudi duda je tam!



Nato še obisk zelenjavne in cvetlične tržnice. Potem pa je bil že čas za druženje pred, na in po zagovoru doktorata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar