sobota, 17. marec 2018

Praskanka - voščilnica za materinski dan


Kdaj ste nazadnje delali praskanko? :)

Najverjetneje je bilo to v osnovni šoli pri likovnem pouku, in zelo verjetno ste praskanko delali z jajci. 
Tega postopka se še nisem lotila, čeprav me zelo mika. :)

Mogoče preprostejši način je ta...
potrebujemo:
- risalni list
- voščenke
- črn tuš
- velik žebelj, vijak, kvačko, zobotrebec (nekaj koničastega za praskanje)
- čopič

Praskanka - voščenke + tuš + praskalo.

Postopek:
Celoten list temeljito prebarvamo z voščenkami, nato ga spet temeljito na tanko premažemo s črnim tušem. Ko se tuš popolnoma posuši, imamo praskanko pripravljeno. Vzamemo nekaj za praskati (večji žebelj, tehnični svinčnik brez špice. zobotrebec, poskusite, kaj bo bolje praskalo) in s tem `praskalom` enostavno rišemo in pri tem spraskamo tuš, ostanejo pa barvne sledi spodaj nanešenih voščenk.
Jaz sem starejšemu risalni list razrezala na manjše kvadratke, na katere je risal rožice. 
Tudi sama sem poskusila praskati, zabavno je!
Iz spraskanih slik smo izdelali voščilnice za materinski dan. Slike obrežemo in prilepimo na osnovo za voščilnice. Preprosto in malo drugače. 
Upam, da bo babicam všeč. :)

Praskanka - pobarvan list z voščenkami premažemo s tušem. 

Praskanka - z velikim vijakom.

Praskanka - rožice za materinski dan.

Praskanka - čestitka za materinski dan.


1 komentar:

  1. Zelo lepe voščilnice, so jih bile babice zagotovo vesele,:)
    Drugave jaz delam praskanko s črno temparo in detergentom za posodo... Da pa se tudi narediti z jajcem in temparo...

    OdgovoriIzbriši