ponedeljek, 29. junij 2015

Sivka


Vam je všeč?

Foto: Digitalna kamera
Enkrat bom tudi jaz šla v Provanso in videla ta lepa vijolična polja! :)
Pravzaprav pa niti ni nujno potovati v Francijo, tudi v Sloveniji imamo polja sivke. 
Na Krasu je letos potekal že 6. Festival sivke, na Dravskem polju pa 2. Praznik sivke. Nasadi izgledajo čudovito, da o vonju in uporabnosti sivke sploh ne izgubljam besed.
En velik šop sivke nas razveseljuje tudi na naši okrasni gredici. Medtem ko sem rezala cvetove, je malček z zanimanjem opazoval čmrlje in metulje, ki so nabirali nektar. 


Če vam je ljub morski pridih, predlagam, da letos na obali naberete luknjaste kamne in v velike luknje (naredi jih zavarovana školjka morski datelj (Lithophaga lithophaga)) vstavite šopek sivke.
Tako dekoriran kamen bo zelo polepšal teraso, dnevno sobo, kopalnico...



3 komentarji:

  1. Tudi jaz sem že porezala sivko na moji cvetlični gredici... Mi je zelo všeč ideja s kamnom, ga moram prinesti domov z morja:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kamen mora lepo stati in imeti navpično luknjo, da res služi kot vaza. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, jaz tudi sanjam o Provansi in ogormnih vijoličnih poljih :) Verjamem, da je bilo tudi na festivalu prav omamno dišeče :)

    OdgovoriIzbriši