nedelja, 15. januar 2017

Zimske slike


Imate radi zimo tudi v stanovanju? :) Seveda ne temperaturno, ampak za ´pogledat´. :) Našo galerijo, ki so pravzaprav kar vrata pri igralnem kotičku, smo opremili z zimskimi slikami. Naredili smo tri različne tehnike + moje snežinke v spomin na osnovno šolo. :) Saj se spomnite, na bel list papirja smo obrisali kozarec, izrezali krog, ga dvakrat prepognili in drobno izrezovali. :)


* Lepljenka - zasnežene hiše
Podobno idejo sem našla na Pinterestu. Starejšemu sem ponudila barvne papirje, ki jih je čisto razrezal :o in je kasneje prilepil moje kvadrate, ki predstavljajo hiše. Prilepil je še okenca in za zasneženo streho polovico okroglih toaletnih vatk. Z istimi natrganimi vatami je ustvaril zasnežena tla, sneženje pa je nakazal s tapkanjem (palčka za ušesa pomočena v tempera barvo, to lahko delamo tudi s prstki).




* Sneži po snežaku
To je starejši delal že dve leti nazaj, in letos sem isto ponovila z obema. Na temnejši list (npr. hrbet koledarja) narišemo snežaka in ga ponudimo otroku, da natapka sneženje. Lahko to počne s prstki, palčkami za ušesa, z radirko na svinčniku ali kakšno drugo podobno mini štampiljko.



* Skrita slika
Tudi to je pravzaprav klasična tehnika, ki pa mlajše otroke zelo navduši. Z belo voščenko narišemo željen motiv (lahko tudi samo snežinke) in močno razredčimo tempero. Izberemo debelejši čopič ali še bolje kar gobico. Tanko gobico za pomivanje posode razrežemo na do 2 cm široke trake, jo do polovice ločimo od plasti za ribanje in mehak gobast del odrežemo. Slika prikazuje, kako ta del za ribanje postane nekakšen ročaj. :) S tako pipravljeno gobico naj otrok prebarva celoten list. Naš je bil navdušen: ´Mami, snežaka sem naredu!´ :D






Ni komentarjev:

Objavite komentar