petek, 21. avgust 2015

Kaj je to? Grad

Gradovi imajo poseben čar. Najprej zaradi njihove velikosti, ki presega predstave o normalni hiši za življenje. Po navadi stojijo na hribu in se mogočno dvigajo nad ostalim mestom. Številni so zelo lepo obnovljeni in pritegnejo že zato. Če se je ohranila grajska oprema, je navdušenje še toliko večje. Če pa se je ohranil še vsaj delček grajskega duha, pa smo tam, recimo v srednjem veku! :) Turistični ponudniki se trudijo, da predstavijo življenje na gradu, kar je zanimivo predvsem za otroke (in odrasle). 
Lepi so gradovi, ki so žal v ruševinah, kot npr. Konjiški grad (KLIK), ali pa naš zadnji obiskan, Blejski grad, ki očara predvsem s pogledom na jezero.












Malček ima tudi rad gradove in ponosno pokaže na že znane okoliške gradove.
 Nekaj so k temu navdušenju prispevali dejanski obiski gradov, nekaj pa knjige, predvsem tale Medo Jaka Na gradu.



Majhen grad sva po prebiranju knjige naredila tudi sama.
Vzela sem papirnate rolice, trši karton in škarje. Ker nas otroci želijo v vsem posnemati, sem tudi malčku ponudila otroške škarje in eno rolico. Najmlajši naju je opazoval iz počivalnika in ne bo minilo veliko časa, ko bo tudi on hotel imeti svoj ustvarjalni pribor! :)





Grad sem varno pred otroškimi rokami (in žal ne pred svojimi, sem se opekla :(), zlepila z vročim lepilom in zelo na hitro, ker me je dojenček že glasno klical.
Nastali grad so naselile grajske lego figure in kasneje je sledila modernizacija z avtomobilčki. :) Otroška igra res ne pozna meja!




Namig: do konca leta izkoristite 50% popust s Spar kartico na vstopnico za Blejski grad!


Ni komentarjev:

Objavite komentar