ponedeljek, 17. avgust 2015

Mavrična ribica


Oh joj, me mora pa res nekaj ´brcnit v rit´, da se zmigam! :) Tokrat je to bilo obvestilo knjižnice, da bo počasi potrebno vrniti čudovito knjigo Mavrična ribica. Z malčkom sva jo že velikokrat prebrala in zelo lepo jo lista tudi sam, s kredami je že večkrat pobarval svojo mavrično ribico in tokrat je prišla na vrsto, že dolgo načrtovana, notranja dejavnost. In na današnji deževni dan je prinesla pozitivno popestritev.


Medtem ko sem izrezovala ribice, je malček vadil barvanje (ker zelo veliko riše zunaj s kredami, po novem tudi barvice drži enako kot krede!...hmm, danes se ni pustil popravljati, je še kdo to opazil pri svojem otroku?).


Vse izrezane ribice sem občrtala s črnim flomastrom in mu jih ponudila za barvanje. 



Po obnovitvi zgodbe, v kateri je Mavrična ribica dala svoje lesketajoče se luske tudi drugim ribam, je na vsako ribico prilepil po eno zlato nalepko.




Končne izdelke sva nalepila na vrata ob njegovem igralnem kotičku.



Bodimo vsi Mavrična ribica, ki razdaja svoje lepo tudi ljudem okoli sebe! :)

2 komentarja:

  1. Super ideja za vadenje barvanja... Moja hcerka mi tudi ne pusti, da jo popravljam pri drzi pisal:) Pa ve, da sem uciteljica:) No, vcasih mi rece, naj ji pokazem ali pa vprasa, ce prav drzi:) Mavricna ribica pa je tudi pri nas hit poletja in smo jo tudi naredili:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjetno se bo drža pisal, do končne pravilne, še nekajkrat spremenila. Enako je s priborom...vse ob svojem času, upam! :)

    OdgovoriIzbriši