ponedeljek, 25. maj 2015

Čiščenje diska

Se spomnite fotoaparatov na film? V tistem obdobju mi / nam ni padlo na pamet, da bi slikali vse povprek, saj je prehitro zmanjkalo posnetkov, razvijanje slik pa je bilo precej drago. Napredna digitalna tehnologija je prinesla mnogo prednosti, saj pravzaprav ne hranimo in ne razvijamo slabih posnetkov. Oh, koliko razvitih starih slik je naravnost za v koš - na nekaterih je tema, saj smo včasih pozabili sneti pokrovček iz objektiva :), nekatere so čisto zamegljene, na drugih manjka komu pol glave in podobno...
Fotografiranje me kar veseli, vendar sem amater in se v fotografiranje ne poglabljam, poleg tega je moj fotoaparat zelo osnoven. Malo pogrešam projekt 365 dni v fotografijah, v katerem sem sodelovala del lanskega leta  KLIK
Fotoaparat je z nami na sprehodih, pri igri, včasih tudi pri kuhanju in seveda na izletih. Na kartici se potem znajde veliko fotografij, ki gredo skozi prvo sito - nekaj jih zbrišem že sproti na fotoaparatu, drugo sito je brisanje na računalniku in tretje sito so mape - le izbrane fotografije shranim na disk. Četrto sito oz. korak pa je izbor za razvijanje, do katerega pa pride redko oz. je takrat naklada visoka. :)
Tole objavo pišem zgolj zato, ker imam fotografije, ki so preživele mojo selekcijo, a jih je enostavno preveč. Objavim jih tu, ker so mi všeč in mi jih je škoda zbrisati.





Zanimiv cvet orlice

Lepi čeveljc neverjetno dobro uspeva

Potonike so res čudovite - bujen cvet in božanski vonj

Tu pa bomo jeseni nabirali plodove šipka

Ni komentarjev:

Objavite komentar