sobota, 30. maj 2015

Arboretum Volčji Potok


Po približno 20 letih sem zopet obiskala Arboretum Volčji Potok. Takrat s staršema in sestro, tokrat pa s svojo družino. Izbrali smo lep sončen petek in imeli res lep izlet. 

Malček je že takoj po vstopu bil navdušen, saj ob drevoredu teče potoček in v njem so se kopale račke. Še bolj je bil navdušen nad jezercem s še številčnejšimi racami in nad ribnikom z mnogimi ribami. Vodni motivi so tudi meni zelo ljubi.


Zelo sem se veselila ogleda rozarija oz. rožnega vrta in bila kar malo razočarana. Vem, da so vrtnice junijske lepotice in da je še maj, ampak glede na skoraj že odcvetele domače vrtnice, sem v parku pričakovala poln razcvet. Tu in tam so se nekateri popki že odprli in oddajali prijetne vonjave, ki jih je preverjal tudi malček.

Kiparska rasztava "Ljubezen"

Zelo všeč so mi veliki kobuli lukov (Allium giganteum).


Zelo odmevna je razstava dinozavrov, ki so pravzaprav res kar strašni! :)

Otroci v peskovnikih odkrivajo okostja dinozavrov

Ogledali smo si razstavo orhidej. Malo razočaranje, saj imajo večinoma same "navadne" Phalenopsis-e. Nekaj čisto drugega je pred leti bila razstava orhidej v vrtnem centru Kurbus. Če bo še kdaj, vam jo priporočam (sploh, če imate radi orhideje :))


Na ogled so tudi kaktusi in kot (skoraj) bivši kaktoholik sem si napasla oči. Škoda, da ni cvetelo še več kaktusov, ker imajo res lepe cvetove.


V rastlinjaku s tropskimi metulji je bilo pa zelo vroče! Uf! Malček je to takoj ugotovil, saj se je takoj zanimal za majhen vodnjak. :D


Ogotavljali smo, ali so v hotel za žuželke že prišli prvi obiskovalci.


Večji del časa v parku pa smo preživeli na otroškem igrišču. Bila sem presenečena nad velikostjo igrišča in nas pestrostjo igral. Številni tobogani, hiške, trampolin, zip line, napihljive blazine, pravi labirint, animacije, predstavitev policije in še... Slikala sem zelo malo, saj je bila skoz akcija. :) Bilo je pravo doživetje! In čas je bil že za bose nogice, še posebej veselo je stopal po mivki.


Namig: do 28.6. še lahko koristite 20% popust za nakup vstopnice s Spar kartico!

Ni komentarjev:

Objavite komentar