sreda, 29. maj 2019

Štetje dežnih kapljic


Preprosta matematična igra, ki jo otroci (z malo pomoči) izdelajo kar sami. :)

Preprosta matematična igra - štetje dežnih kapljic

Potrebujemo le papir, pisalo in škarje.

Narišemo oblak in ga izežemo (nekaj naredimo mi ali si delo delimo :))

Narišemo dežne kaplje in jih izrežemo. (jaz sem jih narisala, mlajši pa vse izrezal).

Napišejo številke, lahko do 10, lahko še večje. Če znajo, jih napišejo samostojno, če še ne, jih prepišejo, če jim to še ne gre, jih napišemo mi. Tudi številke izrežejo, da dobimo majhne kartice s številkami.

Pripravljeno za igro!

Štetje dežnih kapljic
V pomoč je lahko tudi štrevilski trak

Na kup damo dežne kaplje, na oblak položimo izbrano številko in pod oblak naštejemo ustrezno število kapljic.

Ideja je prišla povsem spontano v tej deževni dobi. :) Za trajnejšo uporabo lahko vse dele plastificiramo, jaz jih nisem, ker je bil namen izdelava (risanje, rezanje, pisanje) in na koncu nekaj štetja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar