petek, 3. julij 2015

Bananine palačinke


(Pre)zrele banane? Nič hudega, lahko jih uporabimo na več načinov. Pri nas jih pogosto uporabimo za različne šejke, pretlačene dodamo k navadnemu jogurtu ali izboljšamo okus kosmičev. Lahko bi naredili še kakšne mafine, bananino torto ali bananine palačinke. Tokrat sem se (prvič) odločila za bananine palačinke. Med pečenjem prve runde mi je že skoraj bilo žal, ker se težko obračajo in niso se mi zdele zelo okusne. Kmalu sem pri obračanju že bila bolj spretna (na koncu že pravi profi :)), prve pečene palačinke pa so se že nekoliko ohladile in bile veliko bolj okusne. Sestra me je opozorila, da lahko na sredini delujejo nekoliko surove. Na to sem se pripravila in klasičen recept nekoliko izboljšala. 

Sestavine:
- 2 zreli banani
- 2 jajci
- žlica pirine moke
- ščep pecilnega praška

Po receptih naj bi banane pretlačili z vilico in jih zmešali z jajci. Jaz sem jajci ločila in iz beljakov naredila sneg. Pretlačeni banani sem zelo dobro zmiksala, dodala rumenjaka in za boljšo strukturo (ne preveč tekočo) dodala žlico pirine moke s pecilnim praškom. Vse sem dobro zmešala z mešalnikom in nato dodala še sneg. Dobila sem zelo puhasto maso. Na naoljeni ponvi sem na srednjem ognju spekla mini okrogle palačinke. 



Malčku so bile zelo všeč, še posebej z dodatkom jagodnega preliva oz. marmelade.


Mnenje sem na koncu spremenila. 
Tako zelo slabe niso, imam pa veliko rajši ali pravi šmorn ali klasične palačinke. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar