torek, 3. februar 2015

Štampiljke iz plutovinastih zamaškov

Plutovinasti zamaški + penasta guma = domače štampiljke


V restavraciji sem prosila za plutovinaste zamaške, ki jih otrok lepo prime v roko. V primerjavi s krompirjem so za večkratno uporabo in ne kršimo etike, da se s hrano ne igramo...
Iz penaste gume sem izrezala osnovne like in nekaj dodatnih motivov. Naredila sem poskus in motive lepila z Mekolom in Uhu - veliko hitreje in močneje je prijel Uhu!


Za blazinico sem uporabila pokrovček od kozarcev, vileda gobo, tempera barve in malo vode.


Mizo in malčka sem zaščitila, potem pa se je ustvarjanje začelo.


Opazila sem, da je štampiljke ves čas narobe obračal - motiv je hotel imeti na vrhu. Verjetno se mu je zdelo prav, da ga vidi, a potem ni pravega odtisa :) Danes se je še učil in večkrat sem ga opomnila na položaj štampiljke.




Kar zaposlil me je! Sem morala tudi jaz štampiljkat! :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar