sreda, 3. september 2014

30.8. #zmaj - Ljubljana

Dva malčka in dve klepetulji smo se odpravili v Ljubljano. Seveda sem v mislih imela tudi slikanje zmaja, a pozabila... Mame z razigranimi otroci bodo to razumele :)
Sobotni Artish v zmajski Ljubljani.



Moram priznat, da sem bila kar razočarana nad Artishem... več sem pričakovala.

Je pa kljub temu bil lep sprehod po mestu, sladkanje z najboljšim sladoledom Cacao, malčka pa sta najbolj uživala na mesarskem mostu. Imela sta veliko dela z urejanjem ključavnic.



Sledil je nostalgičen del v Študentski menzi v Rožni dolini. 
Enostavno, okusno in poceni kosilo.


Neverjetno zabavne so bile račke ob Čolnarni v Tivoliju. (kot bi jih malčka videla prvič :)) Igrala ob kavarni so tudi bila privlačna, a umazana - kar je lahko še bolj zabavno! :)



2 komentarja:

  1. ooo, nostalgija v tej ljubi menzi v Rožni... Najlepše se mi zdi, ko me tam pozdravijo iste kuharce kot v študentkih letih (in stopim v en čisto drug svet) ...Bo čas za ponovni obisk, ja :D Damjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijetno boš presenečena nad preureditvijo menze, sveže z modernim pridihom. :) In solatni bife imajo! Kuharce pa res še iste, prijazne in radodarne - porcije še vedno ogromne!

    OdgovoriIzbriši