sobota, 13. februar 2021

Pustna maska diy - indijanec

 

Za doma narejeno masko indijanca potrebujete:
- žakelj ali majico rjave barve
- filc različnih pisanih barv
- rjavo blago
- pravo perje ali iz filca
- elastika za lok in naglavni trak
- za lok ukrivljeno leseno palico, palice za puščice
- tulec od čipsa
- barve

Obleka: Žaklju sem izrezala odprtino za glavo in roke (širino sem pustila, v pasu se zoža s trakom in dobro je, da je široko, kadar želimo pustno oblačilo obleči čez bundo).
Iz starega rjavega blaga sem naredila ovratnik - z njim zakrijemo rob zažlja in razbijemo monotonost ene barve - na temnejši rjavi barvi pridejo zelo do izraza pisane barve - izberemo 
rdeče, rumene, modre odtenke filca in oblikujemo poljubne vzroce.
Za naglavni trak sem slučajno našla ene stare naramnice, ki so imele ustrezen kara vzorec (trik - če imate po dolžini premalo takšnega traka, ga namenite samo za sprednji del, ki se dobro vidi - polovico oz. del na zadnji strani glave pa je lahko navadna črna elastika ;) - tako sem naredila jaz in imela dovolj `indijanskega´traka za 3 maske). Ena maska ima ob strani pravo perje, lahko pa perje obikujemo kar iz filca. Iz enakega traka kot je obratnik sem oblikovala še pas z nakazano zaponko iz filca (pod njo pa prišijemo nekaj za zapiranje - ježek, gumb, zaponko).

Indijanski dodatki:
Lok - v gozdu poiščemo ukrivljeno palico - priporočam staro suho smrekovo vejo (obdelamo jo tako, da nima štrlečih grč), in dodamo elastiko.
Tulec za puščice: puščice so tanke lesene palice, ki imajo na koncu perjanico -
 lahko iz pravega perja ali kot pri nas iz filca.
Tulec za puščice: osnova je embalaža od čipsa, ki sem ga ovila v ovojni rjav papir in pobarvala z akrilnimi barvami. 
Tudi tulcu dodamo elastiko.
Sekira: izdelamo jo po želji. Na leseno palico nataknemo iz pene oblikovano sekirco.

+ zavrtimo si pesem od Čukov - Kavbojci in indijanci 
+ pesem Kili kili jaka zaka klik

Pustna maska inidijanec diy 
Namesto žaklja lahko na staro majico prišijemo ali z vročim lepilom
zalepimo značilne vzorce - trikotnike


Pustna maska indijanec diy


Tulec za puščice - z ovojnim papirjem ovita embalaža
od čipsa in pobarvana z akrilnimi barvami.
Da le nekaj puščic lepo stoji v tulcu, ga napolnimo s kakšno peno.

Naše pretekle pustne maske, s poddrobnimi opisi (klik na napis)


Ni komentarjev:

Objavite komentar