ponedeljek, 2. oktober 2017

Jama Pekel


V soboto sva s starejšim imela poseben izlet. 
Svojega štiriletnika sem prvič peljala v kraško jamo

Odločila sem se za Jamo Pekel v Savinjski dolini

Netopir na kapniku, Jama Pekel

Podzemni slap, Jama Pekel

 Za štiriletnika se mi je takšna izkušnja zdela že zelo primerna, saj veliko stvari že razume in ga vse zanima :), in zmore samostojno hoditi po različnih terenih. Razlogi, zakaj sem se (pravilno) odločila za Jamo Pekel: 

* voden ogled, ki traja slabo uro
* prava kraška jama
* veliko različnih kapnikov
* vodni in suhi del jame
* v Sloveniji edini podzemni slap visok 4m
* lepa naravna okolica pred vhodom
* stalna temperatura 10 stopinj
* bližina za vzhodni del Slovenije

Pot od parkirišča do jame je speljana ob potoku in je prav sproščujoča. Pred vhodom je majhna gostilna, veliko klopi (velik del dneva so na soncu) in otroško igrišče. 
Po pričakovanjih je bil nad jamo in kapniki zelo navdušen, všeč mu je bila podzemna reka in speljane poti ob in nad vodo. Vodička nam je pokazala tudi dva speča netopirja, ki jih sami verjetno ne bi opazili. V enem delu jame so ugasnili luči, da smo videli popolno temo - res super izkušnja. V zgornji suhi del vodijo kar strme stopnice, ki pa jih štiriletnik z lahkoto zmore prehoditi.
Kapniki so me navdušili, saj sem od svojega zadnjega ogleda pozabila, kako zelo bogata je ta jama.
Če želite, lahko izlet nadaljujete po gozdni učni poti, ki je speljana okoli Jame Pekel. 

Igrišče, Jama Pekel

Vhod v Jamo Pekel

* Za ogled prej pokličite. 
* V božičnem času imajo v jami žive jaslice.



Ni komentarjev:

Objavite komentar