torek, 15. avgust 2017

Mojih 30+


Hočem ali nočem, leta me lovijo. 
Stara sem že. :) 
No, ne še tako zelo, a vendar nova leta prištevam k prvo postavljeni trojki. :o 
Še vedno pa rada praznujem, po navadi v več delih, ki niso ravno praznovanja, ampak druženje z mojimi najdražjimi. To je čas zame, ko se razvajam, kaj dobrega pojem, si kaj kupim, 
dobim ali naberem - letos šopek kmečkih rožic na svojem vrtu. :)


Svojo pričo sem povabila nekaj dobrega pojest v Hotel in gostilno Triglav na Dobrni. 
Izbirala sem med nekaj lokacijami, potem pa sem se na podlagi svoje dobre pretekle izkušnje (TU) odločila za Triglav. Pravzaprav sva šli na malico, ki niti ni bila malica, ampak konkretno kosilo, za katerega sva si vzeli kar nekaj časa. Vse se je seveda zavleklo zaradi klepetanja. :)

Malica vključuje juho in solato

Čeprav ne maram ´gostilniške´ špinače me je tale prepričala, zelenjavni zrezek oz. dva pa sta bila tudi top. 

Njihov domač zelo osvežilen napitek iz bezgovega in melisinega sirupa

Z možem sva šla tudi dobro jest v Celje in na to še po res dolgem času v kino (brez kokic, če mi slučajno že štejete kalorije :)). In ko se po dolgem času odločim za obisk kina, je kino spored skromen. Sva se morala zadovoljit s Pirati s Karibov - veliko piratov, veliko akcije in (žal) malo Karibov. :)

Za moje domače pa sem pripravila malo drugačno nedeljsko kosilo in torto. Lahko bi jo kupila ali pa vsaj izbrala res preprost recept, ampak ne, si vzamem težjo različico. :) A s prepričanjem, da me okus ne bo razočaral, ker Urška iz 220° poševno nikoli ne razočara. Po njenem receptu sem že večkrat naredila gospo borovnico, 
tokrat pa sem, zaradi sezone breskev in nektarin, izbrala gospo breskev
Torta je bila zelo okusna, ravno prav sladka in premalo jo je bilo! :) Prav zares, z veseljem bi kak kos pojedla še naslednji dan. Zakaj ni končne slike? Ker bi izgled moje torte delal krivico noremu okusu in ker to Urška zna bolje, zato poglejte recept in slike tam. :) Vse sem delala po receptu, izbrala sem mandeljne, namesto kardamoma pa sem v biskvit dala malo mletih klinčkov in cimeta. Moj kiks je nastal pri končnem dekoriranju, ker sem dekoracijo morda premalo ohladila in za povrh imela malenkost pretekočo pijano omako, ki je povzročila rahel razpad in pokanje kreme - imeli smo nestoječo gospo breskev. :)



Še štejete kalorije? :) Res jih je bilo kar nekaj in bo vso skladiščno zalogo nekako treba porabiti. 
Ne danes, jutri! :P 


2 komentarja:

  1. Vse najboljše! 😂 Pa hvala za zaupanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Z navdušenjem kuham po poševnih receptih. :) Gospe torte pa so mi všeč, ker je biskvit drugačen od ´brezveznih´ klasičnih, kreme z jogurti, smetano in belo čokolado pa zmagajo! Se veselim novih receptov in mamljivih slikc. ;)

      Izbriši