sreda, 15. oktober 2014

Jesenske aktivnosti

Ste že kdaj pojedli vsaj malo zarečenega kruha? Rekla sem si, da malčku v kavarni ne bom naročevala smetane. Najprej sem mu dala kakšno žličko spenjenega mleka iz moje kave, potem pa sem enkrat naročila posebej smetano, in potem še drugč, ... :) Pa saj ni tak greh, ker to ni pogosto. V kavarni in čokoladnici Lucifer v Velenju je dobil zelo lepo dekorirano smetano.


Še ena aktivnost z razvrščanjem. 
Tokrat sem uporabila embalažo od bonboniere in velike gumbe.


V Konjicah vsako jesen organizirajo Konjičkovo popoldne - to je druženje za otroke z delavnicami. Naš malček je še premajhen, da bi se udeležil večine delavnic, zato sva ustvarjala le v treh, ostalo pa sva z zanimanjem opazovala. Predstavili so se skavti, taborniki, društva, vrtci in šole. Zelo okusen in zanimiv je bil kruhek popečen nad žerjavico.





Smo pa tudi pridni. Z možem sva prepleskala stanovanje. Že majhne spremembe naredijo dom še lepši!


Prišla je (topla) jesen! Očarajo me pisane jesenske barve listov in plodov. Trdoleskini plodovi me spomnijo na otroško ustvarjanje verižic in zapestnic.




Ob cestah večkrat videne skulpture iz bal ali / in buč. Otrokom so zelo zanimive.


Čisto nova aktivnost za malčka. Mečkanje plastelina. Bolj kot samo mečkanje, mu je bilo všeč pospravljanje mojih kroglic nazaj v lonček (očitno se mu je razvrščanje zelo vtisnilo v spomin :)). Drugo in tretje mečkanje je bilo že bolj podobno mečkanju. In čez čas bo nastala tudi že kakšna prepoznavna oblika.




Ni komentarjev:

Objavite komentar